נהלו את הדיגיטל שלכם בצורה חכמה וקבלו תוצאות!
יועץ דיגיטל
נהלו את הדיגיטל שלכם בצורה חכמה וקבלו תוצאות!
ייעוץ שיווקי דיגיטלי מאפשר לכם – מנכ"לים ומנהלי שיווק – לקבל תובנות ועצות מעשיות ומבוססות ממומחה דיגיטל ולהתעסק במה שחשוב באמת כדי ליישם את המהלכים הדיגיטלים, לנהל ולשפר את ביצועי העסק. ייעוץ דיגיטל חיצוני ומקצועי מסייע לחברות ועסקים כמו שלכם לנהל את החשיפה והכנסות באמצעות אסטרטגיות דיגיטליות מותאמות אישית ומוכחות.
תכנית ייעוץ דיגיטל צריכה להיות מותאמת אישית, מעמיקה ועם תובנות מבוססות ויישומיות שניתן להוציא לפועל לפי המאפיינים העסקיים הייחודיים לכם. למנכ"לים ומנהלי שיווק יש כיום צורך אמיתי באיש מקצוע מנוסה הפועל לפי ניסיון של שנים וחדשנות מתמדת בפיתוחים ושינויים בעולם הדיגיטל. במהלך העבודה יחד, היועץ הדיגיטלי החיצוני מנתח את הפעילויות הדיגיטלית, מלווה מבקר ומייעץ תוך כדי הקניית כלים יישומיים להצלחה – עד הגעה לתוצאות הרצויות.
אתם, מנכ"לים, מנהלי שיווק ומנהלי מוצר, העסוקים מרבית היום בעבודה השוטפת וב-"כיבוי" שרפות יכולים, וצריכים, להיעזר בשירותי יועץ דגיטלי חיצוני שיוכל להסתכל מלמעלה על התמונה הכוללת, לקבל תובנות עסקיות ושיווקיות וכמובן לספק עצות שימושיות שניתן ליישם מיד ולקבל תוצאות מדידות.
מה זה יועץ דיגיטל ומה הוא עושה עבורכם?
יועץ דיגיטלי עובד עם חברות ועסקים ליצירה ויישום של אסטרטגיות דיגיטליות. אסטרטגיות אלו ממורכזות סביב פעילות הליבה העסקית והמוצרים ו/או השירותים שהוא מציע. יועץ הדיגיטל החיצוני מסייע בבניית תכנית דיגיטלית מפורטת ומותאמת אישית, קביעת המסר השיווקי המרכזי וזיהוי התערובת השיווקית הנכונה כדי להעביר את המסר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים. בהמשך, היועץ הדיגיטלי מלווה את העסק ומבקר את תהליך יישום התכניות שפותחו. היועץ מנטר את הביצועים והתהליכים, מייעץ לגבי שינויים נדרשים תוך כדי תנועה ועושה הכל כדי להבטיח שהארגון מקבל את התוצאות האופטימאליות ממאמצי הדיגיטל שלו.
יועץ הדיגיטאל הינו מיומן ובעל ידע רב לגבי התנהגות צרכנים, פלטפורמות שיווקיות רלוונטיות, תהליכי שיווק ומכירה וכיוצא באלו בתחום הנרחב והדינמי הזה הנקרא שיווק. כך, היועץ מסייע לכם כעסק לזהות את שוק היעד המרכזי והרלוונטי ביותר ולמצב את עצמכם ואת המאמצים הדיגיטלים שלכם כך שיותר אנשים יביעו התעניינות בכם וכדי לנהל תהליכים שיווקיים יעילים שגם יספקו תוצאות וגם ישפרו את עלות גיוס הלקוח ושימורו.
אפילו אם כבר הבנתם והפנמתם שהעסק שלכם צריך גורם מקצועי שיכווין את פעילות השיווק כך שמאמצי השיווק יוכלו לספק תוצאות אמיתיות ומשמעותיות, יכול להיות שעוד לא לגמרי ברור לכם מה יועץ הדיגיטל עושה עבורכם ואיתכם.
הנה כמה דוגמאות מעשיות ויישומיות:
- ניתוח עומק של פעילויות הדיגטלית קיימות
- בנייה וביסוס של תכנית עבודה דיגטלית מלאה ואסטרטגית – בדיגיטל ומחוץ למרחב הדיגיטלי.
- ניהול נכון של נכסים דיגיטליים ונכסים שיווקיים אחרים.
- קביעת יעדי שיווק נכונים וביסוס מערכות מדידה ובקרה יעילות.
- ייעוץ לגבי כלים טכנולוגיים תומכי שיווק וניהול עסקי חכם.
- ייעוץ וליווי מלאים לקביעה ומעקב אחר KPI בכל פעילות הדיגיטל.
- ייעוץ מקיף לגבי מכלול פעילויות הדיגיטל, בכל הפלטפורמות הרלוונטיות.
מדוע ייעוץ דיגטלי חיצוני הוא יתרון
יועץ דיגיטל חיצוני הוא יתרון ובמקרים רבים כל כך הוא מספק את ההבדל שהעסק היה זקוק לו. מדובר על איש מקצוע שמגיע מבחוץ ויכול לתת תמונת מצב כנה ומדויקת של הארגון ושל הפעילות בדיגיטל, כמו כן לייעץ אובייקטיבית מה לא עובד וצריך לחתוך ומה כן לעשות כדי לשפר ביצועים והכנסות.
בתור מנכ"לים ומנהלים, לא אחת אתם מוצאים את עצמכם בודדים בצמרת, צריכים לקבל החלטות קשות לבדכם. יועץ הדיגיטל נכנס לתמונה כדי לייעל את תהליכי קבלת ההחלטות והקצאת המשאבים ולשפר את ההכנסות דרך שיווק יעיל, מותאם אישית ובר ביצוע מבחינת תקציבים, כוח אדם ופלטפורמות.
- יועץ דיגיטל הוא איש מקצוע המתמחה בתחום השיווק העסקי ויודע לספק תובנות, תשובות וצעדים מעשיים.
- היועץ מעניק למנכ"ל ומנהל השיווק ליווי ובקרה צמודים, חושב יחד אתם על מהלכי הדיגיטל הנכונים ומוריד מהעומס הניהולי תוך העלאת צעדים אופרטיביים לשיפור בתוצאות.
- יועץ דיגיטלי חיצוני מאפשר למנכ"ל להמשיך לנהל ולמנהל השיווק לעסוק בשיווק בפועל, כאשר כל תפקידו של היועץ הוא לספק המלצות מעשיות לשיפור הדיגיטל ולכן גם לשיפור בהכנסות.
- ייעוץ דיגיטלי חיצוני ומקצועי מאפשר לכם כעסק לגבש אסטרטגיה דיגיטלית אמתית, מלאה ומבוססת על נתונים וטכניקות שבאמת עובדות.
- יועץ דיגיטלי ממקד אתכם כמנהלים לגבי יעדים נכונים ומדויקים, מייעל ומשפר את פער הקצאת המשאבים שתמיד קיים לגבי מהלכי שיווק, שומר על מיקוד שיווקי קריטי ומשפר את יחס ההמרה שלכם.
רוצים להעלות את הדיגיטל שלכם לשלב הבא ובאמת לקבל תוצאות טובות ורווחיות? השאירו פרטים ואתם כבר צעד אחד קרובים יותר להצלחה דיגיטלית ועסקית!
רוצים להביא הרבה לקוחות בדרך קלה, מהירה ונוחה? אבישי פרוינד הוא הפתרון!
לשיחה עם אבישי או מלאו את הטופס
יכול לעניין אותך:
מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר
סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים
כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.
יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד
עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר
שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של
קישורים לאתר – למה צריך את זה?
מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר
דף תודה – זה לא רק בשביל ההמרות
סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים
צ'ק ליסט – קמפיין גוגל – לקוח חדש
כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד
מה כוללת עבודת קידום אתרים ללקוח?
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.
כיצד לייצר דף עיסקי בפייסבוק
יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד
למה מודעות גוגל נכשלות או מצליחות – מדריך מקיף
עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר
עקרונות לכתיבת פוסט בפייסבוק – מה נכון ומה לא נכון לעשות
שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של
ליצור יותר מכירות ויותר פניות