סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה?
במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים לטעמי, אדבר על בניית דף התודה, אתן הדגשים ותובנות שנוצרו אצלי במהלך השנים.
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.
למה צריך דף תודה - טכני
אני אישית לא מתחיל לעבוד עד שאין דף תודה, הסיבה המרכזית הינה שאני מעוניין לספור כמה לידים נוצרו ופחות מעניין אותי כמה נכנסו לאתר.
כדי שמערכות הפרסום יוכלו לספור כמה המרות בוצעו יש 2 שיטות, השיטה הראשונה לחיצה על כפתור השלח והשיטה השנייה הינה הגעה לדף תודה.
דף התודה מוסתר מהתפריט ועצם השהייה בו אומרת למערכות הפרסום – הגולש ביצע את המטרה.
סוגי המרות
המרה יכולה להיות קניית מוצר באתר מסחר אלקטרוני או השארת פרטים או רישום לניוזלטר או צפייה בוידיאו או התקנת אפליקציה או יצירת התקשרות
בפוסט הנוכחי אדבר על בניית דף התודה, אתן הדגשים ותובנות שנוצרו אצלי במהלך השנים.
1. כמו בסעיף הקודם
2. יש לדאוג שתקבלו הרשאת Admin וגם Publish
3. יש לפתוח Variables לאנליטיקס – עבור ה-UA
4. יש ליצור Tags עבור האנליטיקס
מה צריך להכיל דף התודה?
לבדוק האם האתר / דפי הנחיתה מחוברים כיום לגוגל אנליטיקס, אם קיים האם יש גישה, אם כן, עליכם לחבר את המייל של הסוכנות אל הגוגל אנליטיקס כמנהלים.
אם אין, עליכם כמנהלי קמפיינים לפתוח חשבון בגוגל אנליטיקס באמצעות המיל שפתחנו ללקוח ב-Gmail.
לא לשכוח שעליכם לחבר את המייל של הסוכנות אל הגוגל אנליטיקס כמנהלים.
דוגמה לדף נחיתה
אני אישית מבקש להכניס את המיל של הסוכנות כמנהל בתוכנת ניהול האתר / דפי הנחיתה
בשלב זה עלינו לבצע מספר דברים:
- הטמעת קוד תג מנג'ר.
- בדיקה באמצעות טאג אסיסטנט שתג מנג'ר מותקן באתר כמו שצריך ואנחנו רואים גם את התג מנג'ר וגם את האנליטיקס
- לייצר דף תודה, לחבר אותו לטופס
- לייצר באנליטיקס יעד (Goal)
לסיכום
חייבים להיות מסודרים, חייבים לעבוד נכון