אבטחת פרטיות
אנחנו עושים כמיטב יכולתנו באמצעים העומדים לרשותנו לשמור על סודיות פרטי לקוחותינו מלהגיע לידי גורמים זרים.
כתובת הדואר האלקטרוני שלך נשמרת בשרת מאובטח שאינו ניתן לגישה לגולשי אינטרנט אחרים.
לנרשמים לרשימת התפוצה של www.avishayfreund.co.il יישלח דואר אלקטרוני עם מידע על שיווק באינטרנט.
לידיעתך
- אתר www.avishayfreund.co.il שומר את נתוני הכתובת הדואר האלקטרוני שלך חסויים.
- אתר www.avishayfreund.co.il לא יעביר את הכתובת האלקטרונית, של מי שנרשם למועדוני הקריאה, לצד שלישי.
- אתר www.avishayfreund.co.il מתחייב להסיר את הכתובת האלקטרונית של מי שיבקש זאת במהלך יום העבודה הבא שלאחר שליחת הבקשה. לידיעתך, אתה יכול להסיר בעצמך את הכתובת האלקטרונית שלך באמצעות קישור הסרה הנמצא בכל מייל שיישלח אליך ממערכת רשימות התפוצה.
- Google, כמשווק צד שלישי, משתמשת בקובצי cookie כדי להציג מודעות באתר שלך.
- בעזרת השימוש בקובץ cookie של DART, יכולה Google להציג למשתמשים מודעות בהתאם לביקור שלהם באתרים שלך ובאתרים אחרים באינטרנט.
- משתמשים רשאים לבטל את השימוש בקובץ cookie של DART על ידי ביקור במדיניות הפרטיות של רשת המודעות והתוכן של Google
אנו משתמשים בחברות פרסום של צד שלישי כדי להציג בפניך מודעות, כשאתה מבקר באתר שלנו. ייתכן שחברות אלו משתמשות בפרטים (לא כולל השם, הכתובת, כתובת הדוא"ל או מספר הטלפון שלך) לגבי הביקורים שלך באתר זה ובאתרים אחרים על מנת לספק פרסומות למוצרים ושירותים שמעניינים אותך.
רוצים להביא הרבה לקוחות בדרך קלה, מהירה ונוחה? אבישי פרוינד הוא הפתרון!
לשיחה עם אבישי או מלאו את הטופס
יכול לעניין אותך:

מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר

סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים

כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד

שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.

יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד

עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר

שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של

קישורים לאתר – למה צריך את זה?
מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר

דף תודה – זה לא רק בשביל ההמרות
סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים

צ'ק ליסט – קמפיין גוגל – לקוח חדש
כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד

מה כוללת עבודת קידום אתרים ללקוח?
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.

כיצד לייצר דף עיסקי בפייסבוק
יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד

למה מודעות גוגל נכשלות או מצליחות – מדריך מקיף
עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר

עקרונות לכתיבת פוסט בפייסבוק – מה נכון ומה לא נכון לעשות
שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של
ליצור יותר מכירות ויותר פניות