פרסום זה לא רק להכין מודעות
יועץ פרסום
הפרסום לא מביא לך מספיק לקוחות? צריך עוד לקוחות ולא יודע איך להביא אותם?
יועץ פרסום מאפשר לכם – מנכ"לים ומנהלי שיווק – לקבל תובנות ועצות מעשיות ומבוססות ממומחה פרסום, להבין כיצד לפקח על ספקי / מנהלי הקמפיינים ולהתעסק במה שחשוב באמת, לנהל את אמצעי המדיה. ייעוץ פרסומי חיצוני ומקצועי מסייע לחברות ועסקים כמו שלכם להגדיל חשיפה והכנסות באמצעות אסטרטגיות פרסומיות מותאמות אישית ומוכחות.
תכנית פרסום צריכה להיות מותאמת אישית, מעמיקה ועם תובנות מבוססות ויישומיות שניתן להוציא לפועל לפי המאפיינים העסקיים הייחודיים לכם. למנכ"לים ומנהלי שיווק יש כיום צורך אמיתי באיש מקצוע מנוסה הפועל לצידם לפי ניסיון של שנים וחדשנות מתמדת בפיתוחים ושינויים בעולם הפרסום. במהלך העבודה יחד, יועץ הפרסום החיצוני מנתח את הפעילויות הפרסומית, מלווה מבקר ומייעץ תוך כדי הקניית כלים יישומיים להצלחה – עד הגעה לתוצאות הרצויות.
אתם, מנכ"לים, מנהלי שיווק ומנהלי מוצר, העסוקים מרבית היום בעבודה השוטפת וב-"כיבוי" שרפות יכולים, וצריכים, להיעזר בשירותי יועץ פרסומי חיצוני שיוכל להסתכל מלמעלה על התמונה הכוללת, לקבל תובנות עסקיות ושיווקיות וכמובן לספק עצות שימושיות שניתן ליישם מיד ולקבל תוצאות מדידות.
מה זה יועץ פרסום ומה הוא עושה עבורכם?
יועץ פרסום עובד עם חברות ועסקים ליצירה ויישום של אסטרטגיות פרסומית. אסטרטגיות אלו ממורכזות סביב פעילות הליבה העסקית והמוצרים ו/או השירותים שהוא מציע. יועץ פרסום חיצוני מסייע בבניית תכנית פרסום מפורטת ומותאמת אישית, קביעת המסר הפרסומי וזאת כדי להעביר את המסר לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים רלוונטיים. בהמשך, היועץ הפרסומי מלווה את העסק ומבקר את תהליך יישום התכניות שפותחו. היועץ מנטר את הביצועים והתהליכים, מייעץ לגבי שינויים נדרשים תוך כדי תנועה ועושה הכל כדי להבטיח שהארגון מקבל את התוצאות האופטימאליות ממאמצי הפרסום שלו.
יועץ פרסומי הינו מיומן ובעל ידע רב לגבי אמצעי המדייה השונים, פלטפורמות פרסום רלוונטיות, תהליכי הפרסום – המשפך הפרסומי וכיוצא באלו בתחום הנרחב והדינמי הזה הנקרא פרסום.
כך, היועץ מסייע לכם כעסק לזהות את שוק היעד המרכזי והרלוונטי ביותר ולמצב את עצמכם ואת המאמצים הפרסומים שלכם כך שיותר אנשים יביעו התעניינות בכם וכדי לנהל תהליכים פרסומיים יעילים שגם יספקו תוצאות וגם ישפרו את עלות גיוס הלקוח ושימורו.
אפילו אם כבר הבנתם והפנמתם שהעסק שלכם צריך גורם מקצועי שיכווין את פעילות הפרסום כך שמאמצי הפרסום יוכלו לספק תוצאות אמיתיות ומשמעותיות, יכול להיות שעוד לא לגמרי ברור לכם מה יועץ הפרסום עושה עבורכם ואיתכם.
הנה כמה דוגמאות מעשיות ויישומיות:
- ניתוח עומק לפעילויות פרסומיות קיימות
- בנייה וביסוס של תכנית עבודה פרסומית – בדיגיטל ומחוץ למרחב הדיגיטלי.
- ניהול נכון של נכסים דיגיטליים ונכסים פרסומיים אחרים.
- קביעת יעדי פרסום נכונים וביסוס מערכות מדידה ובקרה יעילות.
- ייעוץ לגבי כלים טכנולוגיים תומכי שיווק וניהול עסקי חכם.
- ייעוץ וליווי מלאים לקביעה ומעקב אחר KPI בכל פעילות פרסומית ועסקית.
- ייעוץ מקיף לגבי מכלול פעילויות הפרסום בדיגיטל, בכל הפלטפורמות הרלוונטיות.
מדוע ייעוץ שיווקי חיצוני הוא יתרון
יועץ פרסום חיצוני הוא יתרון ובמקרים רבים כל כך הוא מספק את ההבדל שהעסק היה זקוק לו. מדובר על איש מקצוע שמגיע מבחוץ ויכול לתת תמונת מצב כנה ומדויקת של הארגון ושל הפרסום וכמו כן לייעץ אובייקטיבית מה לא עובד וצריך לחתוך ומה כן לעשות כדי לשפר ביצועים והכנסות.
בתור מנכ"לים ומנהלים, לא אחת אתם מוצאים את עצמכם בודדים בצמרת, צריכים לקבל החלטות קשות לבדכם. יועץ פרסום נכנס לתמונה כדי לייעל את תהליכי קבלת ההחלטות והקצאת המשאבים ולשפר את ההכנסות דרך פרסום יעיל, מותאם אישית ובר ביצוע מבחינת תקציבים, כוח אדם ופלטפורמות.
- יועץ פרסום הוא איש מקצוע המתמחה בתחום הפרסום העסקי ויודע לספק תובנות, תשובות וצעדים מעשיים.
- היועץ מעניק למנכ"ל ומנהל השיווק ליווי ובקרה צמודים, חושב יחד איתם על מהלכי הפרסום הנכונים ומוריד מהעומס הניהולי תוך העלאת צעדים אופרטיביים לשיפור בתוצאות.
- יועץ פרסום חיצוני מאפשר למנכ"ל להמשיך לנהל ולמנהל השיווק לעסוק בשיווק בפועל, כאשר כל תפקידו של היועץ הוא לספק המלצות מעשיות לשיפור הפרסום ולכן גם לשיפור בהכנסות.
- ייעוץ פרסום חיצוני ומקצועי מאפשר לכם כעסק לגבש אסטרטגיה פרסומית אמתית, מלאה ומבוססת על נתונים וטכניקות שבאמת עובדות.
- יועץ פרסום ממקד אתכם כמנהלים לגבי יעדים נכונים ומדויקים, מייעל ומשפר את פער הקצאת המשאבים שתמיד קיים לגבי מהלכי פרסום, שומר על מיקוד פרסומי קריטי ומשפר את יחס ההמרה שלכם.
רוצים להעלות את הפרסום שלכם לשלב הבא ובאמת לקבל תוצאות טובות ורווחיות? השאירו פרטים ואתם כבר צעד אחד קרובים יותר להצלחה בפרסום!
רוצים להביא הרבה לקוחות בדרך קלה, מהירה ונוחה? אבישי פרוינד הוא הפתרון!
לשיחה עם אבישי או מלאו את הטופס
יכול לעניין אותך:
מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר
סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים
כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.
יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד
עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר
שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של
קישורים לאתר – למה צריך את זה?
מקדם האתרים אמר לכם כי קישורים לאתר חשובים, למה? מי? כמה? את המאמר כתבתי עבור הסטודנטים במכללה למינהל בית הספר לתקשורת עם קולגה יקר זהר
דף תודה – זה לא רק בשביל ההמרות
סוכנות הדיגיטל אמרו לכם כי חשוב דף תודה וזאת על מנת לספור את ההמרות, למה? מי? כמה? במאמר אציג כיצד אני עובד ומהם התהליכים הנכונים
צ'ק ליסט – קמפיין גוגל – לקוח חדש
כמה פעמים התחלתם לפרסם בגוגל ולאחר חודש הסתבר שלא הגדרתם קוד רימרקטינג או לא אתם לא עוקבים אחרי שיחות טלפון במאמר אציג כיצד אני עובד
מה כוללת עבודת קידום אתרים ללקוח?
שמי אבישי פרוינד ואני משמש כעד מומחה מטעם בית המשפט בישראל בנושאי פרסום ושיווק באינטרנט, כמו כן אני משמש כיועץ / מומחה / מרצה בתחום.
כיצד לייצר דף עיסקי בפייסבוק
יותר ויותר עסקים בוחרים שלא להסתפק יותר רק באתר אינטרנט מושקע, אלא הם פותחים גם עמוד עסקי בפייסבוק, במקרים רבים במיוחד בקרב עסקים קטנים, עמוד
למה מודעות גוגל נכשלות או מצליחות – מדריך מקיף
עסקים בסדרי גודל שונים ובעלי מקצוע רבים בוחרים לקדם את עצמם בגוגל, הן דרך קידום אורגני והן דרך קידום ממומן, כלומר, קידום באמצעות פרסומות אשר
עקרונות לכתיבת פוסט בפייסבוק – מה נכון ומה לא נכון לעשות
שאלתם את עצמכם פעם, למה פוסט מסוים שאתם מפרסמים בפייסבוק זוכה לחשיפה ולתגובות מצד הגולשים, בעוד שפוסט אחר שכתבתם לא מצליח להגיע לאותה רמה של
ליצור יותר מכירות ויותר פניות